Tuesday, September 23, 2008

sengal..


Bertambah sengal,,

Buat aku geram,,,

Buat aku marah,,

Sengal,,,

Sengal,,,

Sengal,,





Bukan aku yang sengal,,,tapi line tenet kat opis nih,,

makin slow,,

slow,,,

slow,,,

slow,,





akhirnya aku langsung tak boleh online,,huhuhu,,


buat jiwa aku meronta nak online,,,

buat hati aku sakit sebab tak dapat online,,,

rasa cam nak tembak ngan meriam buluh jer tenet nih,,,

Takut kena tembak,,hari nih dia bagi aku online,,,

Naib baik,,kalau tidak berkecai aku tembak,,,


Hari nih 23hb September 2008,,dah 23 hari kita berpuasa,,

Esok 24hb September 2008,,,erkkk,,24¿¿¿,,ada apa dengan 24,,¿¿

Aku tak sabar tunggu 24hb nih,,,akhirnya datang juga,,


nak tau sebab apa¿¿

jeeng..jeng..jeng..ada training la.hahaha..ngantok2..mau tido dlm training.hahahaha =)

No comments: